Tuesday, June 1, 2010

Repair whatsoever inside yourself!!

ok..berdasarkan tajuk di atas..ak ingin mengingatkan kepade sume..kite kene perbaiki diri kite bukan dari segi dalaman saje..luaran pun sekali..
tapi jangan la sampai nk gne tools2 ni sume ye kalu nk repair diri 2..agak2 la jugak..kang dah masuk spital ak x tanggung taw...




banyak yang ak pelajari sejak dh jd single ni..maybe ak makin friendly ngan org..kalu mcm sebelum ni nk kwn ngan girl pun takut..yela takut si die jeles ke ape ke...tapi die wat boleh plak ye??haha...


kusut jugak kehidupan dulu ye..


tp skang ni ak sering rase mcm mamat hijau kt sebelah ni..walaupun ak rase ade improvement terhadap diriku..tp masih ade kekurangan..x hepi ak rase..ble ak nk dpt hepi 2 balik.."hai2..hepi meh la kt saye"

"penat saye tunggu awak"

xpela..biar la ape orang nk wat kt kite..yang penting kite x jadi orang yang ego..terus terang saje ap yg kite rase..jgn nk jage standard ke ape ke..

aku kene perbaiki emosi aku...aku kene perbaiki ruang2 di dalam hati aku balik..kan senang kalu boleh format..mcm semalam pc ku ak format balik..cepat je..senang je..hanye sepantas semut menari...


ok la..subuh pun dah menjelang...kite kejut2kan yg lain untuk bersolat sekali..salam...n nite2..haha..aku x tdo lg nieh..jd batman aku..aka RUkun tetangga umah sendiri...




ok jagelah keselamatan rumah masing2 sewaktu insan yang tersayang berehat...kite berkorban cket pun xpe...waktu tdor je pun..boleh qada' mcm solat jugak...bye2

No comments:

Post a Comment