Tuesday, December 14, 2010

~~What U are Trying To dO~~

ape motif nk puji laki lain?
what u are trying to prove?
hanye Robot Yang tidak berperasaan~~

Monday, December 13, 2010

~~Boys over FLOWER~~

Sbuah K-drama yang best!1st time tgk smp 4 org hero sekaligus dlm satu drama. Papepun trend 2 lelaki berebut seorang perempuan masih ade. Jan Di seakan memainkan perasaan Ji Hoo dan Jung Pyo. Sekejap die ske Jung Pyo, sekejap die ske Ji Hoo. Tapi ni semua pun berpunca dr hubungan J <3 J mereka yang x direstui mak Jung Pyo, dimana die mahukan menantu yang bekerjaya dan berasal sari kelurga yang bgs2 je~

Ni OST2 K-drama ni:

video

Mule2 Jung Pyo ni menggunakan cr paksaan untuk memikat Jan Di, tetapi die sedr cinta 2 dtg scr semulajadi. Perasaan cinta 2 dtg kepada mereka scr perlahan2 dan menjadikan mereka lebih memahami antara satu sama lain. Perasaan kagum pada pasangan masing2 amat penting bagi menjadikan hubungan yang lebih bahagie~~


video

Hubungan yang bahagie x semestinyebermula dengan kebahagiaan~~


video

Selalunye Peluang Kedua pasti Lebih Baik setelah lebih mengenali pasangan masing2~~


video

Lastly, ade video cket psl di belakang Tabir Boys Over Flower~~Enjoy~~
video

Sunday, December 5, 2010

hayat kau hanye sehari??huhu..

Ape yang hayatnye sehari ni?

ia adalah kasut aku..huhu..nak dijadikan cerite..aku memang xpnh pakai lg kasut ni since beli waktu masuk sem dulu..last2 aku pakai 4 g sunway pyramid..sesat2..dlm mall 2 pun ak sesat..haha..g la solat jap kt surau..ak mule cm xsedap hati je so ak nyorokkan kasut ak blakang pin2...after solat 2 ak kuar..terkejut ak..kasut ak dh hlg..huhu..gila lah..dah la baru rasmi..hampeh tol..ak mmg target ade budak 2 pakai suar pendek coz 2 suspek yang mencurigakan..tp ak try cari2..dh jumpe orgnye..ak tunggu smp xde org..tup2..ade selipar asadi ditinggalkan..nasib baik la ko masih berhati mulia..kalu x..ak nk pakai ap g kuar 2??huhu..

pape pun..kasut 2 dah diganti baru..hehe..thank you!!Moral of the stories..kt surau pun org wat jahat gak~~berhati2 lah ye~~stoking ak pun ko kebas ye!!haha